NOVEMBER 25-TŐL MINDEN KERÉKPÁR SZÁLLÍTÁSI DÍJA 0 FT!  

Miért minket válassz?

Háztól házig ingyen szerviz

Mire vonatkozik ez a "Háztól házig szerviz"?

Ha garanciális időn belül problémád adódna a kerékpárral, küldök egy autót érte, majd megjavítás után visszaszállítom hozzád, így nem kell a szállítással bajlódnod.

 

Nálunk semmilyen esetben sem kell fizetned a szállításért!

Ez kényelmes és költségkímélő megoldás lesz számodra, hisz Én intézek mindent és a szállítási díjat is Én fizetem.

Számodra ez a szolgáltatásom teljesen INGYENES! NINCS REJTETT KÖLTSÉG

Ha nem garanciális javításról van szó, akkor sem kell fizetned oda vissza szállítási költséget.

 

Mennyi ideig tart ez a szolgáltatás?

A törvény által előírt 12 hónapos garancia alatt biztosítom az ingyenességet!

Ha ezen túlmenően is szeretnéd, igénybe venni ezt a szolgáltatást, akkor nagyon kedvező áron fogom intézni a szállítási díjat.

 

Milyen csekély faladatod van?

1. Hívj minket +36 70 363 37 42, vagy küldj egy E-mailt info@kerekparguru.hu ha úgy gondolod, hogy garanciális kérdés áll fent. Megbeszéljük a részleteket, szállítási időpont stb és intézem is azonnal...

2. Vissza kell csomagolnod a kerékpárt abba a papír dobozba, amibe küldtem neked, mert a futárszolgálat csak így tudja szállítani. A papír dobozt hajtsd össze, hogy kis helyen elférjen, így könnyebb lesz tárolni.

 

Ingyen beüzemelve küldjük 

(kivéve: Neuzer elektromos kerékpár, Hauser gyerek kerékpár)

 

Miért kell beüzemelni egy új kerékpárt?

Tudtad, hogy kivétel nélkül minden kerékpár forgalmazó beüzemelés nélkül kapja meg a kerékpárt a gyártótól? Sokszor dobozban érkezik csak 85%-os összeszereltséggel. Van egy futószalag, amin összerakják az alkatrészeket, de a beüzemelés menetkészre ránk marad. Van olyan Forgalmazó, aki szakmailag ért hozzá, de van olyan webshop is akinek nincs saját üzlete, vagy szerelője.

 

Mi így üzemeljük be!

Kerékpár szakszerviz és szaküzlet vagyunk 1995 óta így számunkra nem akadály a dobozból kivenni, összeszerelni, majd gondosan beállítani menet készre a fékeket, váltókat, stb... Én (Varga Öcsi) tanítom a kerékpár szervizelést is: Youtube/KerékpárGuru

Így neked nem kell, már elvinni helyi szervizbe, és 5000 - 10000 forint között kifizetni feleslegesen a kocsikázásról nem is beszélve.

 

Miként érkezik meg hozzád a kerékpár?

Majdnem minden futár cég bedobozolva vállalja a szállítást.


A gyártók kb. egy 180 cm hosszú és 80 cm magas papír dobozban szállítják a forgalmazókhoz a kerékpárt. Mivel ez keskeny doboz, ahhoz hogy elférjen benne a kerékpár, a beüzemelés után visszateszem a dobozba, de kiveszem a kormányt, kereket, pedált és mellé csomagolom, hogy elférjen. 
Illetve nem tesszük rá a kerékpárra ha tartozéka a lámpákat, sárvédőt, kitámasztót, stb, hogy azt védjük az esetleges sérüléstől. A Csepel cég papír szoknyában szállítja a kerékpárokat, így beüzemelés után, mi is abban szállítjuk ki a részedre. Ebben az esetben csak a pedálokat kell beletenned és a kormányt kell egyenesbe tenned.


Kapsz a kerékpár mellé több online videó-t is melyen bemutatom, hogy hogyan végezd el ezt a pár műveletet.


Ezeket számodra gyerekjáték vissza tenni és nem igényel szakértelmet, sem speciális kerékpáros célszerszámot. A pár csavar meghúzása gyorsan kész, de ha szükséged van telefonos segítségre, akkor azonnal megoldjuk. Ez működik, hisz könnyű!

40 nap cseregarancia

Egy megtörtént sztori...

Egyszer egy Hölgy az üzletünkben a következőt mondta: "Megmerjem venni ezt a kerékpárt? Mi lesz ha kiderül, hogy nem ezt kellett volna? Nem érezném jól magam a rossz döntéstől."

Mire Én ezt mondtam: "Én lennék az, aki nem aludna nyugodtan, hogy eladtam egy olyan kerékpárt, amivel nem tetszik boldog lenni! Én tudom, hogy ez a kerékpár megfelelő lesz, de tessék elvinni nyugodtan és ha nem lesz jó, akkor addig fogjuk cserélgetni, ameddig teljesen rendben nem lesz minden."

Erre a Hölgy: "Akkor megveszem..."

És a 40 napos biztonság!

Én Varga Öcsi kezeskedem a kockázat mentesen vásárlásról.

40 napot adok (a 15 napos törvényileg előírt pénzvisszafizetés/elállás mellé) a döntéshez, hogy a kerékpárt megtartod vagy cserét kérsz.

 

Csak egy telefon és intézem a cserét!

Hívj telefonon, vagy írj E-mailt és kérd a cserekerékpárt, de ígérd meg, hogy bátran megkeresel minket akkor is, ha gondod van. Csak annyi a feladatod, hogy vissza kell tenned a dobozba a kerékpárt.

 

Mire figyelj a konkurenciánál, hogy pénzt spórolj?

Az ajánlat szó alatt azt értem, hogy mi az amit a kerékpár mellé kapsz mint szolgáltatást. Tehát a kerékpár árán felül minden részletre figyelj, mert az összességet kell szempontul venned. Pl. lehet, hogy egy adott márkát máshol is ugyanazon az áron kapsz meg, de a következőket kell még figyelned:

1. Fizetned kell pluszba a beüzemelési díjat, hogy tudjad használni.

2. Fizetned kell pluszba a szervizbe juttatást, ha garanciális problémád adódna.

3. Kerékpár egy új nézőpontból videó. (saját készítésű)

Nálunk mindezt INGYENESEN MEGKAPOD!

 

Miként érvényesítsd a "legjobb ajánlat" garanciát?

1. Nyugodtan rakd kosárba és rendeld meg a kiszemelt terméket.

2. A megrendelés egyik lépésnél írd be megjegyzés rovatba: "legjobb ajánlat garancia".

3. Majd írd le az üzlet nevét is, ahol megítélésed szerint összességében véve jobb ajánlat van.

4. Az üzenetet látva felveszem veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük az elképzelésedet. De csak az után küldöm a kerékpárt, miután megbeszéltünk mindent.