Aroza Trekking
AROZA HYPER COMFORT TECHNOLOGY
A kerékpárral kapcsolatos kényelmi problémák megoldása Hyper Comfort Technology.
Az AROZA a kerékpár 41 pontját maximalizálja a csúcs kényelem érdekében, hogy a kerékpár tökéletesen illeszkedjen a kerékpároshoz, különösen nagy figyelmet szentelve a hát, nyak, kéz, fenék és prosztaták tehermentesítésére.
HYPER COMFORT VÁZ CÉLJA
- A kerékpárost olyan extra kényelmes ülés pozícióba helyezni, mellyel kerékpározás közben elkerülhető a hát, nyak, kéz, fenék és prosztata fájások, zsibbadások.
- A váz csillapításnak köszönhetően bármilyen útviszony mellett, csökkentse az út egyenetlenségéből adódó ütéseket, növelve ezzel a kerékpáros kényelmét.
- Lendületessé, könnyen hajthatóvá teszi a kerékpárt, csökkentve ezzel a fáradtságot kerékpározás közben.
- Nagyobb terhelésnél pl. gyerekülés, túratáska és 110 kg feletti kerékpáros esetében, stabil és erős vázat hozzon létre.
Az AROZA Hiper Comfort megszületése több mint 28 évnyi értékesítési, kerékpározási és szervizelési tapasztalaton alapuló gyökerekhez nyúlik vissza, hogy Ön, a lehető legkomfortosabb multifunkciós kerékpárt kapja, élvezhetővé téve ezzel a kerékpározást.
A képen látható a váz egyedi Technológiája:
KÉNYELMI PROBLÉMA
A kerékpáros legnagyobb problémája, hogy teljes testsúlyával rendkívül nagy nyomást helyez két kis pontra az ülésre és markolatra. Ha ez a két felület nincs a lehető legjobban optimalizálva a kényelemre, akkor megjelenik a kerékpárosok leggyakoribb rémálma: csukló, kéz, könyök, hát és fenék körüli érzékeny részek zsibbadása és fájása, ami az ülésben töltött idővel arányosan nőhet.
HYPER COMFORT ÜLÉS
Hagyományos szivacs helyett a kényelem fokozása érdekében, fenékhez igazodó különleges memóriahabot alkalmazunk. Így a gyártók által 95%-ban alkalmazott hagyományos üléshez képest, a lehető legkényelmesebb nyomáscsökkentő ülőfelület jön létre.
Az AROZA nem alkalmaz unisex nyerget, hisz a hölgyek medencéje szélesebb mint a férfiaké, ezért a kerékpárjaink eltérő anatómiájú komfort ülést kapnak.
100 % KÉZ TEHERMENTESÍTÉS
A második kicsiny felület amire jelentős testsúly kerül, az a markolat. Az optimális nyomás elosztás megoldása, a tenyérhez igazodó puha, extra méretű ergonom tenyértámasz. Javítja a helyes testtartást, valamint a csuklót és kezet megfelelő szögben tartva hatékonyan előzi meg a fájdalmakat és zsibbadást. Ráadásként a tenyér legkritikusabb és egyben a legérzékenyebb alátámasztási pontjánál, csillapítás enyhíti a kézre ható talajból jövő ütéseket.
A biztonság érdekében csúszásmentes mintázat segíti a tenyér tapadást. A csavaros rögzítés pedig megakadályozza a markolat véletlenszerű elfordulását.
HYPER COMFORT FOKOZÁS ÁLLÍTHATÓ DŐLÉSSZÖGŰ KORMÁNYSZÁRRAL
A kormánnyal kapcsolatos kényelmi problémák megoldása az állítható dőlésszögű kormányszár, melyel a kormány házilag könnyen magasabbra emelhető, de egyuttal közelebb is kerül az üléshez. Ennek köszönhetően egyenesebb háttal ülhetünk, elkerülve a sokak számára kényelmetlen görnyedést és előre nyújtózkodást, ami meggörbíti a hátat.
KÉNYELEM FOKOZÁSA MEGFELELŐ KÜLSŐ GUMIVAL
A talaj ütései végig mennek a kerékpáros felső testén a tenyértől kezdve a csuklón, alkaron, nyakon keresztül, egészen a hátig. A vékonyabb külső gumi jobban átadja az út ütéseit a kerékpárosnak, viszont ha szélesebb a kelleténél, akkor nehezíti a hajtást, ezért az Aroza kényelemre és könnyű hajtásra optimalizált gumival szerel.
KÉNYELEM FOKOZÁSA MEGFELELŐ TELESZKÓPPAL
Míg az apróbb egyenetlenségeket elnyeli megfelelő méretű gumi külső, addig a nagyobb ütések (kátyú, padka, terep) csillapítását a teleszkóp végzi, növelve ezzel a kényelmet a teljes felsőtest tehermentesítése céljából.
Egy teleszkóp a kényelmi funkcióját, akkor látja el igazán, ha:
- a teleszkóp mozgása megfelelő nagyságú
- állítható a testsúlyodhoz
- lágyan/könnyen mozog
Ha a három pont valamelyike nem teljesül, akkor a teleszkóp nem lesz képes kellőképpen a kerékpárosra ható ütéseket csillapítani.
Mivel aluminiumból van, ezért az acélhoz képest könnyebb, erősebb és nem rozsdásodik. Erős 30 mm extra átmérőjű becsúszószárat kapott, ami által egy döccenőnél vagy terepen jobban irányítható a kerékpár. A kormányszár csatlakozási pontja megegyezik egy akár több millió forintos kerékpáréval.